Trang tin tức sự kiện

Vietnamese goods improves quality to win trust of consumers

Vietnamese goods win the higher trust of consumers. Notably, in the context of the complicatedly developing Covid-19 pandemic, while many economic indicators decreased, the total retail sales of consumer goods and service revenue remained at a good growth rate.Vietnamese goods win the higher trust of consumers. Notably, in the context of the complicatedly developing Covid-19 pandemic, while many economic indicators decreased, the total retail sales of consumer goods and service revenue remained at a good growth rate.


Bringing Vietnamese goods to consumers helps boost goods consumption, product promotion, and access to new markets. The “Your Expert Program”, themed "Vietnamese goods improve quality to win the trust of consumers" introduced the participation of Assoc. Prof. Dr. Phan Chi Anh - Director of the Center for Business Administration Research (CBAS), Lecturer at the School of Business Administration, VNU-UEB.
 

UEB

Tag:


Video
Đại học Troy (Troy University)
Tuyển sinh các chương trình liên kết
Thăm dò ý kiến
Bạn cần loại thông tin nào trên web này?

Đối tác
Công ty CP XNK Bình Tây (BITEX) Công ty CP Đầu tư IMG Ngân hàng TMCP Quân Đội (MB) Ngân hàng TMCP Đầu tư và PTVN (BIDV) Viện kế toán Công chứng Anh và xứ Wales
Ngân hàng Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Tổng công ty Hàng không Việt Nam
Ngân hàng TMCP Đại chúng Việt Nam
Tập đoàn Tân Á Đại Thành