Trang tin tức sự kiện

Topic: The measure of marketing mix for international tour businesses in Hanoi



Sign: LC451
Author: Trinh Thanh Thuy
Publishing year: 2009

Lecturer: Prof. Truong Dinh Chien
Research purposes:

The thesis would provide international tour businesses in Hanoi with marketing mix measures so that they could overcome existing restrictions to increase it competitiveness and attract many more foreign tourists. In terms of science, the thesis generalized the basically scientific issues of marketing mix in the field of tourism. Specifically, it:

  • Introduced a system of theories of marketing mix in international tour trade
  • Provided an objective assessment of the marketing mix applied by the international tour businesses in Hanoi today.
  • Proposed marketing-mix measures to boost the operation of international tours businesses in Hanoi in the condition of international integration.


Tag:


Video
Đại học Troy (Troy University)
Tuyển sinh các chương trình liên kết
Thăm dò ý kiến
Bạn cần loại thông tin nào trên web này?

Đối tác
Công ty CP XNK Bình Tây (BITEX) Công ty CP Đầu tư IMG Ngân hàng TMCP Quân Đội (MB) Ngân hàng TMCP Đầu tư và PTVN (BIDV) Viện kế toán Công chứng Anh và xứ Wales
Ngân hàng Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Tổng công ty Hàng không Việt Nam
Ngân hàng TMCP Đại chúng Việt Nam
Tập đoàn Tân Á Đại Thành